Iepakojumam ir nozīme!

Vai jūs pievēršat uzmanību preču un sūtījumu iepakojumam? Es noteikti to daru. Gaumīgs, kvalitatīvs iepakojums vienmēr iepriecina. Ja vēl tas ir ērti atverams, šķirojams, ar pārdomātu dizainu, tad tas jau ir papildu bonuss, kas man ir svarīgs brīdī, kad jāizdara izvēle par vienu vai otru preci. Protams, ka saturs ir svarīgāks, bet iepakojuma loma vismaz man kā patērētājai ir ļoti būtiska.

Pieaugoša tendence — preces bez iepakojuma. Visā pasaulē, atsaucoties uz Zero Waste filozofiju, popularitāti iegūst preces bez iepakojuma, ko pircējs var ielikt savos traukos vai auduma maisiņos. Vai arī paņemt bez iepakojuma. Fakts, ka prece vai produkts ir bez iepakojuma arī ir savā ziņā iepakojuma veids, par ko ir jādomā, tas ir jāizstrādā, jāpārbauda, kā tas strādā ar šo konkrēto preci. Piemēram, jāpielāgo produkta izmērs vai konsistence, lai pircējs to varētu droši un ērti pārvietot uz savu līdzi paņemto iepakojumu. Daudzi pārdevēji un uzņēmēji piešķir pircējiem, kuri nāk ar saviem traukiem, atlaides. Ja lej kafiju savā daudzreiz lietojamajā krūzītē, tad ir jāmaksā mazāk.

Preču piegāde no interneta veikaliem. Visā pasaulē arvien pieaug to pirkumu skaits, kas izdarīti interneta vidē, izvēloties to saņemt ar piegādi uz pakomātu vai uz mājām ar kurjeru. Tas nozīmē, ka tirgotāji un arī preču piegādes uzņēmumi ļoti nopietni domā par to, kā šo procesu padarīt kvalitatīvu, kā panākt, ka klientu preces pie viņiem nokļūst ideālā stāvoklī. Preču iesaiņošana vairs nav tikai par drošību, bet arī par gaumi un individuālitāti, jo preču iepakošana arī ļauj uzņēmējam izcelties, pievērst uzmanību savam zīmolam, parādīt klientam, ka viņš ir izvēlējis ne tikai kvalitāti, bet arī lielisku dizainu. Kā to izdarīt? Padomāt par oriģinālu un kvalitatīvu iepakojumu, kastītēm, var noderēt arī apdrukāta līmlenta. Uzņēmuma simbolika, kas uzdrukāta uz līmlentas, ļaus padarīt pasūtījumu košāku un pamanāmāku, arī vairojot zīmola atpazīstamību. Par to, kur un kā apdrukājama līmlenta, uzziniet šajā vietnē — limlenta.lv.